vrijdag 5 februari 2010



11 opmerkingen:

  1. Schone blog en foto 's ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankzij een tip van Sjang kan ik jullie reis nu ook volgen. Ik wens jullie alvast een goeie reis en doe Osama de groeten als je hem toevallig zou zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Carine en Jef,
    Leuk dat ik met jullie mee op reis kan gaan. Ik hoop dat jullie veel zin hebben om te bloggen. Ik ga alvast elke dag een kijkje nemen!
    Tot later, liefs, Leen uit Duffel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Carine en Jef,
    met een lichte jaloezie gaan Roger en ik jullie belevenissen volgen.
    Wij kijken er al naar uit!!!
    groetjes
    Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Carine & Jef,
    schitterend idee om ons de mogelijkheid te geven jullie belevenissen te volgen. Kijken er naar uit.
    Groetjes, (een watertandende) Stefan & Herlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jef, ich geleuf da ouwe tuf wa olie lekt...ich zou da toch mer is loate noa kieke vur ge vertrekt, tkan ooch naft zen...tis nie hiel duidelijk ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heej Carinetje, we gaan u hier missen zulle! wees voorzichtig he! Alles is hier onder controle, we zullen alles goed soigneren! dikke knuffel en voorzichtig zijn he!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Carine,
    wil je nog even laten weten dat ik op 26-2 de bomma ben geworden van een pracht van een kleinzoon Devin.
    Groetjes en geniet er van
    Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. HOI CARINE,JEF EN LUDO.
    HET WEER WAS NIET ZO DENDEREND BIJ HET STARTSCHOT,IK HOOP DAT HET SNEL OM SLAAT EN DAT DE ZON U MAG BEGELEIDEN TOT IN NEPAL.
    GROETJES
    JOS VD DORPEL

    BeantwoordenVerwijderen
  10. van het weer hebben we geen klagen. Wonder bij wonder maar zondag hebben we vrij snel de regen achter ons gelaten. Al 2 dagen tussen è en 17°. Vandaag was het iets minder en koude wind. Maar mijn elektrisch vest is de max. Kou lijden is er niet meer bij...

    Carina en Roger, wat een schitterend goed nieuws. Proficiat met jullie kleinzoon, geniet er met volle teugen van. Ik zie jullie al blinken van de trots en terecht.

    BeantwoordenVerwijderen